13.03, 18.03, 20.03 Тема: Розв'язування компетентністних задач.
Перебуваючи в
інформаційному суспільстві, кожному з вас необхідно не лише орієнтуватись в
океані інформації, а й організовувати своє життя таким чином, щоб при найменших
витратах часу, сил і засобів отримувати від своєї діяльності найбільшу віддачу.
Будемо цього вчитися, розв’язуючи практичні компетентнісні задачі.
Компетéнтність — проінформованість,
обізнаність, авторитетність.
Компетентність
у перекладі з латинської competentia означає коло питань, у
яких людина добре обізнана, має знання та досвід.
Компетентність
також визначається як набута у процесі навчання інтегрована здатність
особистості, яка складається із знань, досвіду, цінностей і ставлення, що
можуть цілісно реалізовуватися на практиці.
Компетентнісні задачі з інформатики можна розглядати як
тип технологічних задач, для яких обов’язковим є застосування ІКТ,
як засобу розв’язування. Під задачею розуміється система,
обов‘язковими компонентами якої є опис технологічної ситуації з опорою на
раніше засвоєні технологічні знання чи
особистий досвід учня, та вимогу, тобто
опис шуканого, обо‘язковими елементами якого виступають:
- запитання,
спрямовані на виявлення вже сформованих чи набуття нових технологічних знань;
- завдання, що
містять вимоги щодо виконання технологічних операцій.
Розв’язування
компетентнісних задач зазвичай передбачає сім етапів діяльності учнів:
Ø визначення,
ідентифікація даних: учень розуміє умову задачі, правильно
ідентифікує поняття, деталізує запитання, знаходить у тексті задачі
відомості та дані, які задані в явному чи неявному вигляді;
Ø пошук даних:
учень формує стратегію розв’язування задачі, планує свою роботу при
виконанні завдання, добирає умову пошуку для розв’язування завдання,
співставляє результати пошуку із метою, здійснює пошук даних
в Інтернеті);
Ø управління: учень
структурує потрібні дані для пошуку розв’язку;
Ø інтеграція: учень
порівнює і співставляє відомості із кількох джерел, виключає невідповідні
та несуттєві відомості та вчасно зупиняє пошук.
Ø оцінка: учень
правильно шукає відомості у базі даних, вибирає ресурси згідно з
сформульованими чи запропонованими критеріями;
Ø створення: учень
враховує особливості призначення підсумкового документа, добирає
середовища опрацювання даних, стисло і логічно грамотно викладає узагальнені
дані, обґрунтовує свої висновки;
Ø передавання
повідомлень: учень у разі потреби
архівує дані, адаптує повідомлення для конкретної аудиторії, створює
підсумковий документ акуратно та презентабельно.
Домашнє завдання: Параграф 31, сторінка 205, Задача №1.
01.04. 03.04, 08.04 Тема: Розв'язування компетентністних задач.
Виконати задачу №2, сторінка 205-206, повторити параграф 31.
10.04. 15.04, 17.04 Тема: Розв'язування компетентністних задач.
Виконати задачу №3, сторінка 205-206, повторити параграф 31.
22.04, 24.04, 29.04 Тема: Розв'язування компетентністних задач.
Виконати задачу №4, сторінка 205-206, повторити параграф 31.
06.05, 08.05, 13.05, 15.05 Тема: Розв'язування компетентністних задач.
Виконати задачу №5, сторінка 206, повторити параграф 31.
20.05, 22.05, 27.05 Тема: Узагальнення та систематизація знань.
Повторити весь матеріал вивчений за рік.
Комментариев нет:
Отправить комментарий